שאלות נפוצות
איך אוכל לדעת את המידה שלי?
הכנו עבורך טבלת מידות מדויקת שתוכלי להתאים לעצמך את הבגד ים המושלם ולקלוע בדיוק למידות הגוף שלך.
אני לא מצליחה להתאים לעצמי מידה, תוכלו לעזור לי ?
בוודאי! במידה ואינך סגורה על המידה או סתם חוששת - מומלץ ואף רצוי לפנות בווטסאפ / אינסטגרם לייעוץ מדוייק
אם את צריכה ייעוץ זריז יותר את תמיד יכולה להתקשר למספר -
איך אדע איזה גזרה תחמיא לי?
תפני אלינו בפרטי ותקבלי ייעוץ אישי להתאמה מושלמת
מפחדת לקנות בגד ים בהיר , האם הוא שקוף במים?
בגדי הים שלנו אינם שקופים במים ובמיוחד בגדי הים הלבנים שלנו שהם אטומים לגמרי.
כל הקולקציה עברה בדיקת שקיפות מחמירה ולכל הצבעים הבהירים הוספנו שתי שכבות בטנה עבות שמעניקות אטימות מלאה.
החברה לוקחת אחריות מלאה על בגד ים שנמצא שקוף.
איפה ההזמנה שלי? הזמנתי ולא קיבלתי מספר מעקב/ מאחרת לי ההזמנה
צרי קשר במספר- 0503455377 ונבדוק לך באופן מיידי
האם ניתן לבצע הזמנה לא דרך האתר ?
כמובן! צרי קשר בטלפון/אינסטגרם/ווטסאפ ותוכלי לבצע דרכנו.
הזמנתי בגד ים והמידה לא מתאימה לי, מה עושים?
ניתן להגיע להצרת היקף בחזיות בתיאום מראש לסטודיו בב״ש או לשלוח בדואר/שליח לתיקון והתאמה אישית. עלויות המשלוח חלות על הלקוחה (29 ש״ח לכיוון)
על מנת להימנע מזאת יש למדוד היטב לפי הטבלת מידות או לפנות לייעוץ אישי לפניי ההזמנה.
ע״פי חוקי משרד הבריאות , לא ניתן להחליף חלק תחתון של בגדי ים , ולכן ההחלפה תינתן על חלק עליון בלבד. במקרים פרטניים תינתן החלפה על התחתון ניתן לפנות לשירות הלקוחות למען אישור פרטני להחלפת תחתון , זאת בתנאי שלא הורדה מדבקת ההגיינה.
לבצוע החלפה נא ליצור קשר בטלפון,אינסטגרם,ווטסאפ
1.במידה וברצונך להחליף מידה/דגם צרי איתנו קשר בתוך 24 שעות מביצוע ההזמנה.
2. לא ניתן לבצע החזרות על בגדי ים או לקבל החזר כספי
האם יש אחריות ?
אנחנו עושות את כל המאמצים בכדי של בגדי הים יצאו מושלמים! במידה ורכשת בגד ים עם פגם או בעיה בתפירה יש אחריות על כך ונחליף לך את בגד הים. על כל בעיות של ייצור ותפירה כמו: תפרים שנפתחים, רצועה שנקרעה, לולאות ותופסנים שנשברים. וזאת בתוך פרק זמן של עד שנה מרגע הקניה, מהקולקציה החדשה.
אם זאת, חשוב לציין כי על נזקים שנגרמים כתוצאה מבלאי טבעי או שימוש לא נכון של הלקוחה כגון: כתמים שנוצרים על הבד כתוצאה משימוש בשמנים, מגע עם צבעים חיצוניים שמכתימים את הבד, השארת בגד ים לייבוש בשמש, הריסת הבד ממשטחים לא חלקים, שימוש בחומרי ניקוי חזקים שאינם מתאימים לבד בגד הים או כל שימוש שגוי – אין אחריות.
במידה ובגד הים שלך נשלח אלייך עם פגם צרי קשר בצאט/ אינסגרם/ וואטאפ
האם ניתן לקנות כרטיס מתנה ?
בטח שכן! יש לנו כרטיסי מתנה ניטענים באתר, את יכולה לצרף ברכה אישית ולהטעין את הכרטיס באיזה סכום שתירצי. לאחר התשלום הגיפט-קארד ישלח לכתובת האימייל שמילאת בפרטי הגיפט-קארד.
לקניית הגיפט-קארד לחצי כאן
תשלום ואבטחה
באיזה אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר ?
אנחנו מקבלים את כל כרטיסי האשראי ובנוסף ניתן לשלם ב-BIT או באחד מכפתורי התשלום APPLE PAY או GOOGLE PAY
האם הקנייה באתר מאובטחת ?
על מנת שתוכלי להנות מראש שקט, הקנייה באתר מאובטחת באמצעות פרוטוקול SSL ובתקני האבטחה המחמירים ביותר. כל התקשורת המופיעה בדפדפן שלכם מוצפנת ולא ניתן לפענח את המידע המועבר על גבי הרשת.
צריכה עזרה?
יש לך שאלה לגבי ההזמנה שלך? או שצריכה עזרה לפניי הזמנה תצרי איתו קשר.