בנות יקרות, כמה דברים שחשוב שתדעי לפניי הרכישה שלך:

החלפת פריט -

תוכלי להחליף את הפריט עד 14 יום מיום הרכישה. כל עוד לא נעשה בו שימוש (בתחתון חשוב שתישאר המדבקה, וכמובן למדוד מעל תחתון משלך) והמוצר עם הטיקטים המקוריים.

במידה ותרצי להחליף את הפריט שרכשת יש שתי אפשרויות:
1) החלפה עם שליח עד הבית בעלות של 29 ₪ – דרך מרכז ההזמנות שלנו בוואטסאפ/פלאפון: 

WhatsApp Phone


2) החלפה בסטודיו שלנו בב״ש בתיאום מראש.

 

כדי לבצע את תהליך ההחלפה בצורה היעילה והנוחה ביותר – צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו, ונוכל לעזור לך למצוא את הפריט החלופי המתאים ביותר עבורך.

ביטול עסקה -

ניתן לקבל החזר כספי עד 14 יום מיום הרכישה, בניכוי 5% מערך העסקה – וזאת רק לאחר שהפריט הוחזר במצב תקין לחלוטין עם כל הטיקטים המקוריים ומדבקה הגיינית המקורית על התחתון.

אחריות על המוצר- 

אנחנו עושות את כל המאמצים בכדי של בגדי הים יצאו מושלמים! במידה ורכשת בגד ים עם פגם או בעיה בתפירה יש אחריות על כך ונחליף לך את בגד הים. על כל בעיות של ייצור ותפירה כמו: תפרים שנפתחים, רצועה שנקרעה, לולאות ותופסנים שנשברים. וזאת בתוך פרק זמן של עד שנה מרגע הקניה, מהקולקציה החדשה.

אם זאת, חשוב לציין כי על נזקים שנגרמים כתוצאה מבלאי טבעי או שימוש לא נכון של הלקוחה כגון: כתמים שנוצרים על הבד כתוצאה משימוש בשמנים, מגע עם צבעים חיצוניים שמכתימים את הבד, השארת בגד ים לייבוש בשמש, הריסת הבד ממשטחים לא חלקים, שימוש בחומרי ניקוי חזקים שאינם מתאימים לבד בגד הים או כל שימוש שגוי – אין אחריות.

במידה ובגד הים שלך נשלח אלייך עם פגם צרי קשר בצאט/ אינסגרם/ וואטאפ

אלית סווימואר ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שיגרם כתוצאה משימוש במוצר שנרכש באתר, והאמור בו או מוצג בו, אינו מהווה חוות דעת מקצועית.